Интернет семинари

Иако већ јако дуго користим интернет, ово је први пут да учествијем на једном онлајн семинару. Претражујући неке сајтове случајно сам наишла на ОКЦ и заинтересовала ме тема „Блог, твитер и фејсбук у настави“. И ево друга недеља је поonline-learningчела и прилично је занимљиво.Читам, радим задатке (и овај текст је један од њих ). Почела сам да прат
им садржаје којима се раније нисам бавила. Свиђа ми се што сама могу да бирам време рада на темама. Па када се све утиша и заврше свакодневне обавезе, ја „скокнем“ на саминар. Постоје и рокови за израду задатка, што ме тера да стварно радим, а не да само прочитам па после неког времена заборавим. Задаци су јасни, све што се уради може касније да се примењује у пракси и развија. Надам се да ће и теме које следе бити овако интересантне.

*слика је преузета са сајта

Постави коментар